عقل و عشق

http://rezap502.epage.ir

به کجا چنین شتابان
نویسنده:رضا عقل و عشق - ساعت ٧:۳٠ ‎ب.ظ روز شنبه ٢۳ مهر ۱۳٩٠
 
نماد های فراماسونری در راه است
آنارچی

روش تفکر و آموزش جدید ما ایرانیان مسلمان بر اساس ستاره 5 ضلعی پنتاگون چیده شده است که در آن اخلاق در بالا و ایمان به خدا در پایین سمت چپ قرار میگیرد اثری از خلاقیت گانیه و نگرش بلوم نیست می دانید چرا من دانش آموز خلاق و اجتماعی نمی خواهم؟
من نیازی به نقاد و محقق ندارم که نظراتش را جسورانه بگوید ؟
تفاوت های فردی و عدالت آموزشی تعطیل شد؟
مهارت حل مسئله و مهارت زندگی و .... 80 سال تعلیم و تربیت همه به به باد رفت؟
تمایلات و اعتقادات و برداشت های ذهنی و روحی فراگیر من جایش کجاست؟
ایمان را شما چه کسی تعریف می کند؟ همه مردم را یکرنگ و یک مذهب دیده ایم؟
اخلاق را کی تعریف میکند دین؛ نیاز های جامعه و یونسکو و یا فلاسفه ؟ اخلاق چی ؟
علت افت تحصیلی ما در مدارس و عدم کاربست دانستنی ها در زندگی و عدم کارایی مهارت آموزی ما در جامعه ؛ عدم به روز بودن علوم و مهارت فراگیران ما با استاندارد های جهانی همه به اخلاق خلاصه شد که در راس قرار گرفت؟

یکی از مشکلات من در آموزش و پرورش فردا داشتن افرادی است بعنوان فراگیر که از رسانه های جمعی ؛ کامپیوتر؛ موبایل ماهواره ای؛ اینترنت با فیبر نوری و برنامه 3 بعدی ماهواره بهره مند هستند و  بسیار بسیار از معلمان خود که در گیر روزمرگی در آموزش و پرورش هستن دانا تر و توانا تر هستند
ما سالها بستر سازی کردیم تا روش تدریس سقراطی و ارسطویی خود را به یادگیری رفتاری با نظریه بلوم تغییر دهیم و تازه نجوای روش فعال آموزشی و تعاملی شنیده شد که فریاد یاددهی و یادگیری هوشمند سر دادیم و اکنون به یکباره بدون هیچ بستر سازی
ستاره پنج پر حلال مشکلات آموزشی کشور
وقتی من کتابی را تغییر می دهم و می گویم این سند و چشم انداز ملی آموزش و پرورش است و اول مهر کتاب را به دست معلم می رسانم و تدریس آنرااجباری میکنم تا بازخورد آنرا با ارزشیابی توصیفی در خرداد ماه ببینم و اصلا کتاب ها از لحاظ طراحی؛ رنگ اآمیزی  و طلارحی جلد و محتوا توسط گروه های آموزشی استان ها و معلمان با تجربه مورد بررسی قرار نمیگیر چه لزومی دارد شعار بومی و گروه محوری را سر دهم حد القل خودمان به آنچه بعنوان برنامه درس ملی می گوییم اعتقاد داشته باشیم
این هم الگوی هدف گذاری و برنامه ما  که باز هم فراگیر ما با همه تفاوت هایش دیده نشده است

به تصاویر زیر با دقت نگاه کنید همه می دانیم که هرم ها ی مصر چی هستند و نماد چیستند
خوب می دانیم که تعداد آنها 3 تا ست و می دانیم که سمبل چه طرز فکریست
همه خوب می دانیم که مثلث معنی و مفهوم چیست....حال
با دقت به لوحه صفحه 15 کتاب ریاضی اول ابتدایی نگاه کنید




حال کمی بیشتر دقت کنید
به سوالات کمی فکر کنید چون جواب ندارد:
در ماشین های آنطرف خیابان تصویری از راننده دیده نمی شود پس معلوم است؛ در چهار راه پارک کرده اند.چرا جریمه می شوند؟
اگر اتوبوس پشت چراغ قرمز ایستاده است که دانش آموز با خیال راحت روی خط عابر پیاده می آید چرا مسافر سوار میکند؟
اگر اتوبوس در ایستگاه است چرا روی خط عابر پیاده؟
چرا نیمکت های ایستگاه اتوبوس رو به خیابان نیست؟
از عدم وجود سایه در پنجره اتوبوس ها می توان فهمید که کاملا اتوبوس دو طبقه خالیست و یا طرف شاگرد کاملا خالیست؟
چرا این تصویر با آنچه چاپ شده است در کتاب دانش آموز فرق دارد؟
اگر خیابان دو طرفه است خط ایست پشت خط کش عابر پیاده ندارد خط وسط که باید داشته باشد ؛ نه؟
همه می دانیم که هرم ناقص دلار به معنی استحال کمی بیشتر دقت کنید
همه می دانیم که هرم ناقص دلار به معنی است
نظم نوین جهانی و چرا روی این هرم گذاشته نشده بخاطر اینکه هنوز
تغییرات بی نظمی  آنارچی و سپس نظم دهی مجدد صورت نگرفته
خوب اگر با دقت به 15 زنبور قرار گرفته در هرم کندوی عسل روی جلد کتاب ریاضی اول ابتدایی دقت کنید و ببینید زنبور پانزدهم پریده و هرم ناقص شده و زنبور راس سمتراست خوابیده و زنبور چپ بیدار است
می فهمیم که اصلا اتفاقی نیست مخصوصا اگر بدانیم
تعداد زنبور های داخل کندو 15 تا و تعدادبرگ درخت 15 تا است و اگر صفحه 15 کتاب را باز کنید می رسید به همان اهرام ثلاثه معروف
باز هم بگو اتفاقی است





..